Ons doel

De stichting ´Altijd Feest´ heeft als missie minderbedeelde kinderen, net als andere kinderen, een onvergetelijke verjaardag met hun vriendjes en vriendinnetjes te kunnen bezorgen. Op een ontspannen manier wordt geprobeerd tevens de creativiteit en het zelfbeeld van de kinderen te stimuleren.

Op integere wijze worden betreffende ouders nu via de Voedselbank benaderd met de mogelijkheid om een kinderfeestje door Stichting Altijd Feest te laten verzorgen. Dankzij deze samenwerking met de Voedselbank kan worden gegarandeerd dat onze kinderfeestjes terecht komen bij die kinderen/gezinnen die onze hulp kunnen gebuiken. In de toekomst houden wij de mogelijkheid open dat wij ook via andere instanties kinderen onze feestjes kunnen aanbieden.